Mei 2012

Langere termijn planning is altijd lastig. Zeker in de wereld van het Internet. Wat vandaag hot en populair is, is morgen uit de tijd en kinderachtig. Een mooi voorbeeld is Hyves. Hoe sterk was deze website niet. Zelfs het nieuws bij RTL4 kon er niet omheen. Elke dag een vraag en antwoord met een koffiemok cadeau. En nu vind je daar alleen nog de jeugd onder de 16 jaar (alleen maar doordat je onder de 16 niet op Facebook mag)

 Ook voor ons bij Koopplein.nl is dit een vraag. We hebben verleden jaar besloten om onze  software volledig te vernieuwen  Met de huidige programmatuur zullen we zeker snel uit ons jasje groeien. Met de nieuwe software kunnen we de laatste nieuwe trends volgen en helemaal inspelen op de wensen van het publiek.

De bestaande en nieuwe licentienemers nemen dus met ons de sprong in het diepe. Het is een noodzaak om de huidige en toekomstige vraag aan te kunnen. In de maand maart alleen al hebben we 10 nieuwe ondernemers mogen verwelkomen bij Koopplein.nl.

 Deze ondernemers moeten ook een training krijgen, vandaar dat we ook een hele nieuwe trainingszaal hebben gemaakt. Precies afgestemd op onze behoeften. Ook dit met het oog op de toekomst. Nu kunnen we al onze trainingen ‘inhouse’ geven. Inmiddels zijn de eerste trainingsdagen achter de rug en waren een groot succes.

 Ook onze trainingen zelf hebben we aangepast aan nieuwe stromingen op Internet en een nieuw jasje gekregen. Zo hebben we nu een middag ingeruimd voor Sociale Media. We richten dan onze pijlen vooral op Twitter en Facebook. Ik hoop dat jij als lezer dan ook onze ‘vriend’ wordt en mij persoonlijk gaat volgen op Twitter.

 We willen ook meer partnerships aangaan. Zo hebben we onlangs een deal met Jobbird gemaakt. Wij  gaan meehelpen om Jobbird populairder te maken. Maar we zijn continue op zoek naar meer sterke strategische partners. En met een miljoen bezoekers per maand is dit niet zo moeilijk.

 De zomer is in aankomst. Ik verwacht dat het tijdelijk wat rustiger bij ons zal worden. Hoewel door onze aanbreng bonus van €1.000,- staat de telefoon niet stil.

Het lange termijn is goed door ons ingevuld. Met het korte zat het altijd al goed met Koopplein.nl. Elke dag krijgen wij aanmeldingen van commercieel geïnteresseerden. Hoewel we met Koopplein.nl een waterdichte concept hebben, is het niet voor iedereen geschikt. Maar maandelijks nemen toch 4 nieuwe beheerders de beslissing om een Koopplein te gaan beheren.

 Planning op korte termijn is dus bij ons helemaal niet lastig.

Over Koopplein.nl

Koopplein.nl is gevestigd op Texel. Wij zijn een van de snelst groeiende organisaties in Nederland. Koopplein.nl is een online handelsplaats, lokaal, veilig, duurzaam en GRATIS. Ook je eigen bedrijf starten? Neem contact met ons op, we leggen de formule graag goed aan je uit.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s